punkten är nådd, orkar inte bry mig

ojojoj vilken helg..
fredagskvällen börja ju galant, disney kväll med lollo suff och lisa, hur mysigt som helst!
Sen hem och sova i en kvart tills rille kom, och spyr i min säng... sluta katastrof.
så va uppe till 7 och va ute och gick och fixa de där..
Lördagen vart hel knas, skulle träffat ellinor, men våra middagar här hemma har blivit galna, de är där allt diskuteras så tiden rann iväg och blev försent.. känner mig som ett as..!
så tog en prommenad med rille och när vi kom hem bestämde vi oss för att tända min brasa i rummet, till en början bra, men all rök kom ut i mitt rum istället så va helt immit, såg knappt tvn.. och kunde inte andas!!

så nu är alla fönsteri mitt rum öppna, har varit de nästan hela natten med, så är typ 5 grader där inne.. och snart ska ja tvätta allt som är textil i mitt rum som låg framme. wieee...

nu ska ja snart ut och träffa min lisis
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0