kul....

sommaren i sverige är ju bra ialf? äckligaväder.. blir suur

sommarlovet hittills har varit eyokey. Inte gjort ett piss faktist.. fika hit o dit. Idag måste nog varit den mest värdelösa dagen i mitt liv, gick upp 9 o leta cykel med farmor, hitta ingen, hem igen och sov till 3, varit här hemma i mammas kattluktande lägenhet med 2 katter, ätit fiskbullar o inget mer, FAN va lyckad daaaaaaaaaaaaaag...
 o jag hatar katter, förstår mig inte på djuren.. skrämmer livet ur mig varje morgon när de sitter o kollar på mig en cm i från mitt huve. Dom ligger bara på ett ställe och ligger där hela dagen. VARFÖR har man katt? VARFÖR! får inte ut ett piss av de...

Ikväll ska jag ialf träffa lisa, något bra med dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0