midsommar

nu är jag en människa igen efter midsommar..
den firades i västervik med härliga människor, dagen/kvällen va jävligt nice, men natten, den skulle jag kunna döda,ci går in till stan för käk o krog, mc va stängt och harrys va de ända som var öppet.. de regnade, och och malin gick själva från stan till våran egna campingplats( som tydligen var i västerviks våldtäktsskog..) i spöregn, kommer till tälten, de blir tjafs, alla går o lägger sig, utom dom i vårat tält, en somna, ja och 2 till ligger vakna, de halft knullar en decimeter från mig, haha, så ja låg vaket till kl 5 då jag och malin bestämer oss för att åka hem, så vi tar vårat pickpack och går till stan, inget är öppet, kl är 5-6, tåget går 8, så vi går till ett hotell, som var e ända som va öppet i hela västervik, köper dricka och går på toa, går till stationen och lägger oss där tills tåget kommer, sover tågresan hem, kommer hem, sover till 8! länge sen ja mådde så dåligt..  DENI de va min midsommarhelg!  haha Idag har jag jobbat, de va faktist helt ok..
och så har ja träffat min älsklings elli, jonte o mersad. Tog oss en fika sen donken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0